Hallowen:)

Tjena tjena! Det var ett tag sen  , I dga har man vaknat tidigt och varit ute med hundarna sen , Sen fick jag äntligen sova lite XD Sen for jag till stallet och red Asse runt stigen han hade damp ... Han bockat det 20 gånger haha det var svina kul ;)
Sen kom systern och hämta mig och då körde dom hem mig ..
Mamma mådde inge bra hon e typ halv sjuk , Inge bra ;S
Så nu måste jag hjälpa mamma svin mkt :(
Sen så fixade jag mig och så kom Linnéa och då for vi ut och äta svin gött :)
Sen så kom Katten & Evve hahahahhaha XD Sen så drog vi ut på stan ;) Och så lite mer ;D
Varför måste du alltid förstör?:O
Men pappa kommer snart kanske och tar blåstest ... Hahha han tror jag har druckit men NEJ DE HAR JAG INTE!:S
Men nu sitter jag hos Katti och vi ska strax och hyra film , Men just ja vi är ju med Evve och Linnéa :P
skriver sen pöss ....
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0