Jenniferwettainen.blogg.se

Tänkte berätta lite kort om dan , Började 9 i da väldigt skönt att börja nio :D
Hade först mentorstid i en och en halv timme :S
Sen hade man måndasläsning , Började med Engelska stöd var helt ensam  , Lund var och kollade nån film så han kom inte :/ Sen hade man matte stöd då var lund där :)
Efter de då var de sista passet då hade jag so :S
Jag gjorde inte ett piss på so n haha :D Jag och Emma satt och pratade istället XD
Sen var so n slut , då kom jag på att jag hade elevensval  gud vad jobbigt , men jag gick och sa till sussi (bildläraren) Att jag hade ont i skallen , Sussi : men gå hem och krya på dig!;D
Då gick jag hem med Ronja hon hänkade på mig hem till mig ett tag sen drog hon hem.
Nu sister jag helt ensam hemma med vovven , Skulle vara med Ronja men kände mig lite trött så de blev inte har suttit ist framför datan ett bra tag ;)
Men nu ska jag börja göra nånting kanske gå ut vet inte men vi hörs . :P
// Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0