Jenniferwettainen.blogg.se

I dag har man varit i skolan som vanligt sen for jag hem vid två, Skulle fara på stan men han inte för skulle äta och sånt och så skulle ja till stallet klockan 6 för vi hade Us-möte med bifrost oxå så man var ju tvungen att vara med och så var de mitt första möte så..
Sen efter stallet skulle jag prova Fridas GPA hjälm hennes transport var ju öppen, men den hade frysit fast :S
Haha dålig man e !:D
Så nu ska jag börja dra mig mot sängen och sova e svin trött och i mon blire skolan sen stan med Katti, Och sen mamma för hon fyller år !!:D:D:D Undra vad man ska köpa till henne ?:)
Men sovgott pöss!
                              

/Jennifer Wettainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0