Torsdag

God morgon i dag vaknade jag halv 11 för gick och la sig svin sent , är ännu trött men går inte att sova väntar på att johanna ska vakna för vi ska till stallet , vi tänkte bada Asse i dag han skulle igentligen badas i går men vi var så trött så vi ides inte , då blir det i dag . Sen ska jag hem och börja packa för i mon blir det örk med Frida och cocco hästtävling , jag får oxå träffa min gmn Ida simu äntligen har inte träffat henne på ett år (L) sen kommer man hem på lördag och då ska jag till pappa för det är hans helg, just nu är det tråkigt att vänta på att johanna ska vakna så jag kollar beck tills vidare den är vel ganska bra men är inte så inne i filmen , nu ska jag fortsätta kolla beck hinne inte skriva i bloggen först på lördag. Pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0