Supersöndag

Idag vaknade jag vid 11 , gick och tog lite frukost sen ringde jag kajsa och frågade om jag skulle vara med henne hon sa det gammla om det går bra så :) Sen tog jag en snabb dursch.Efter det kom ju Kajsa for ut på byn , sen for jag hem och åt middag sen for vi och badade vi åkte efter älven det  var vel rätt så kul , men jag var rädd för att det skulle komma en fisk och bita mig xD Sen så gick dom andra och bastade men jag ides inte jag väntade ute , sen gick killarna till elias och bytte om. Medans hjälpte Elias dom med att ta bort staketerna som var ute i vattnet , Efter det så jag vi upp till han , han bytte om sen började jag och min syster diskutera så vi blev vel halv osams , Jag vart sur på henne över en grej. Så jag tog cyken och började trampa till mommo och moffa , sen vela som att jag skulle komma tbx men jag velade inte så dom for till skolan och spelade kubb efter det kom systern och vi blev vänner igen så nu börjar jag bli lite trött tror att jag ska gå och sova snart , Tack för den här underbara dagen med er Elias , Stig , adam , filipO , Kajsa <3 ;) Mitt första inlägg;DxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0