alltså dom här jävla rubrikerna

Hatar verkligen rubriker kommer aldrig på vad man kan ha som rubrik och de gör mig sjukt less, antingen är de nån jävla dålig rubrik eller så är de datum dag eller något man är less, arg, ledsen över! Jaaadduuu.
 
 
Har precis kommit in har varit och gått en liten kvällsrunda med Tilisen har blivit hurtig och börja gå varje dag på kvällen när de är svalt och skönt en liten runda innan vi båda hoppar i sängs. Dagen har bjudit på lite moppe körning till minneslunden och en sväng och snacka med lite folk, sen vidare för att plugga hos Katti och fick klar även en till uppgift gode skönt!! så nu har jag bara 1 analys kvar sen är jag klar med svenskan förlivet. I mon har jag matte, fordons & idrott slutar vid 12 senast och då blir de ännu plugg med de sista och sen är de väl tänkt att jag ska hinna vara med Nadja som jag inte umgås med på veckor, månader nästa år. 
 
Nu blir de bädden.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0