Dag 4. 2 bloggtips

Jag hatar att ge tips åt andra, i bland händer de att jag gör de eller rätt så ofta. Men eftersom jag är ganska efterbliven så  kan jag bjuda på något tips. 
 
1. Jag älskar när de är mycket bilder på bloggar man läser, men inte allt för mycket blir mer liv i bloggen ( min åsikt) 
2. Jag älskar när de är korta inlägg eller halv långa inte för långa för då bläddrar jag bara igenom då orkar jag inte ens läsa inläggen, men korta då blir de perfekt! 
 
 
 
saknaden gör för ont, de saknas en del av mig. Min vackra elin, min bästa elin, min fina elin, min saknade elin, min älskade elin, min bästis elin, min mysande elin, min förstående elin, min braa elin, min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min min ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0