FaceTime

Mått mycket bättre idag och de är jag glad över, men eftersom jag inte helt är frisk ännu så vilar jag även i mon och de suger för har typ haft damp hela dagen av att bara sitta inne och så fort jag ska göra nått som är jobbigt börjar jag hosta som ett cp. Men på fredag ska jag till skolan vare sig jag är frisk eller inte för har ändå bara fordons och de ska jag fan klara av, sen så får jag inte ligga efter för mycket när de gäller fordons!

Men har umgåts med min söta och bästaste och älskade farmor idag här på kvälls kvisten annars ligger jag bara i soffan och de är jag så jävla less över. Men far oftast när jag sjuk till min farmor känns som att jag blir mycket friskare direkt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0