så jävla less

bloggen går under snart, snart snart snart inte länge kvar nu. hehe
Har i alla fall jobbat in mina 16 timmar som jag var tvungen för att få ut en bra lön, och har jobbat i 15 dagar 3 veckor, i mon är sista dan hur skönt som helst! Min helg kommer vara toppen känns de som, imon sticker jag till kiruna och blir där till halv 6 på morgonen då åker jag hem med tåget, jossan blir mitt bästa sällskap ! sen även massa bybor
I dag har jag hunnit vara på stan, ska strax duscha och sen käka o fixa naglarna som ska bli hur fina som helst ( not )
ska testa detta som alla andra, ganska så spännande !
i mon laddar jag om för sista dagen och sen kiruna festivalen! känns som att allt kommer bli bäst, precis i helg.
Även så jävla less på vissa personer, dom gör mig bara så jävla arg o besviken. Ursch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0