tog sig till skolan ialla fall

i dag när jag vaknade kände jag mig mycket bättre så drog mig upp ur sängen efter ett tag och sprang i väg till skolan och hade bara svenska/engelska och sen engelska, matte & bild sen sluta jag vid 1 men satt över och gjorde klart modellgrejen på bilden så den lämnades in och blev så där.
Snart tänkte jag hoppa i duschen och sen fixa till mig och sen drar jag väl och är med emma och elin, eller så tar man det bara lungt kanske städar mitt rum ligger som rätt så mycket kläder på golvet som det annars aldrig gör och fullt med grejer på byrån, jag stöckar annars aldrig men undra varför det är ganska stöckigt nu då?!? 
I dag har även mina short kommit, men pallar inte ta mig till stan för att hämta ut dom tar dom här någon dag då jag orkar gå i snöstorm till stan, det är ju ändå bara kläder som ska med till resan, så behöver ju inte hämta ut det just nu. Till helgen blir det mest troligen lule med moster, har ju ändå inget liv här i gve alla åker ju till byarna och kör skoter och jag pallar inte fara till tärendö har ingen lust för de! nu måste jag ringa pappa och sen duscha. Puss
min alla ♥ - dag present jag fick av syster, gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0