ja saknar allt de där


min dag har varit rätt så snabb och jävligt bra, var ju barnvakt i går till ca halv 3 så kom hem före 3 såg nått OC avsnitt sen somna jag, har sovit med öppet fönster hela natten jävligt kallt men jävligt skönt!! Vaknade vid 10 i dag och i väg till stallet för de var dressyr tävling, pussat på den finaste o pratat med massa saknade sen fotade jag även lite och fick även med mig någon tråkig bild på asse eftersom han inte vela vara med på bild

Nu är jag väl hemma och duschat o ätit snabbis här, i dag måste jag börja packa och springa över till moster, förbi ica & förbi farmor o lämna ett linne o mina jeans. Men nu ska jag börja klä på mig o sen sätta i gång.
söt ungarna Wilma & Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0