13 dagar kvar







de här kommer gå snabbt!


Skolan gått otroligt snabbt, började med att jag vaknade vid halv 8 klädde på mig o allt de där andra som man gör innan skolan. Började ha so med sussi o var så jävla irriterad där så jag hade lust att strypa henne men de gick över när jag fick ha sv/eng med annika snackat en massa bara o tagit de lungt o fixat in marita tills de är prov i engelska som är den 11 maj, men jag gör den på månda istället. Sen matte o där gjorde ja lite förberedningar för nationella sist men inte minst slöjd o där gjorde ja några buffar till bra dagen!

I dag väntas solning, hårfärgning o en sväng på stan med mamma eller stan o stan, dollar hade jag tänkt kasnek förbi jysk o köpa mig den där kuden som ja ännu inte köpt som jag bara funderar o funderar, men bestämt mig jag köper den för den skulle passa så bra till mitt rum, kanske blir något annat när man ändå väl är där ! 
I går framkallde jag bilder som är beställda som borde komma i veckan, en massa bilder ca 30 bilder för 50:- inte dyrt när man beställer, har en massa ramar. Så nu ska mitt rum bil bombad med en massa bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0