kanon kväll

nu är de redan kväll, en bra och efektiv vecka har gått. Redan fredag och jag är super glad att äntligen få en helg och helgen spenderas igen i björkberget med söta emma, freda o lörda kväll spenderas med ronjis i hakkas! bättre helg kan de inte bli.

Varit med jonni ca 3 timmar ikv, käkat sibban mat och hunnit köra med bettan och springa runt på kvantum med två påsar hem med moppe heehe

Nyss lagt mig i sängen och tänkte tillbringa natten i min sköna säng och helgen spenderas på en madrass i björkis. Börjar halv 12 i mon ska inte på orjenteringen eftersom jag är half sjuk hosta och inga skor så känns inte kul att bli sjukare! men nöjer mig med att gå o ha engelska o so i skolan i mon. Godnatt
¨
ziperallen åker även med till björkis i mon, och blir massa myspys framför tv med yatzy spelande hihi

alla som har wordfeud adda ; jenniferwettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0