älskar skolan ♥

jag är den som verkligen älskar skolan, allt finns ju i skolan speciellt prov,läxor osv!

skolan har varit helt okej i dag, speciellt hk! pogge var sjuk så ja och ermin fick ta o visa vad vi gick för och kan säga att de blev super gott och super bra! denna måltid blev biff & ris med nån smarrig efterätt och en sallad och jag fixade salladen o efterätten ermin fixade kötte o lite av riset! men allt blev perfekt.

Nu sitter jag hemma och hade som sagt tänkt fara o handla med mamma men verkar som att de inte blir nått, har huvudvärk o mamma ska strax o jobba piss!
Imon börjar vi 9 med halv dags orjentering, hojj. Men är ju lite sjuk så får se om jag far på orjenteringen men tror att de blir för var ju inte med o tog alla nummer förra veckan o vill ju ha godkänt i alla fall i idrott!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0