bjuder på lite bilder


Mitrt hår ser ut så här just nu, har slingat 1 endaste gång! ska även slinga en till gång ikv! men tycker det blev finare nu än att bara ha svart, är så less på de.



var och sola för någon dag se´n, och tyckte jag hade lite cool färg på tungkullan så var bara tvungen, hehe


var och hade lite kul med felicia och hugo i söndas, och då satt vi lite läppstift och hade kul så passade på att ego fota mig lite !


har ju glömt att visa min nya jacka också, köpte en tuxet marinblå och är super nöjd över den! den är super varm och stor och skönt.



jag och min bästis bakade ju kladdkaka för nån vecka sen, eller typ en! och den blev inte riktigt som vi tänkt oss. Men vi käkade ju i alla fall av den. Och vi gjorde den av ett hjärta heeh <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0