LKAB

har varit hela dagen på lkab i dag, och det var inte ås värst kul! men kul att samtidigt se något annat. Men i slutet vela alla bara fara hem så vi skyndade oss på sista stället. Höll på att somna i bussen sista biten hem och det var verkligen jobbigt, pratade lite grann med soffi och evve eller inte lite grann ganska länge om ganska mycket.

Nu har jag duschat och så ska strax fixa mig lite, sen ska jag dra ut med emma vi ska mest troligen vara med linnea. I går fick jag även se stans snyggaste epa hittils!! Linnéas pappa kom hem med hennes, den har som allt och överdrivet allt och hon är nog just nu super gladast och nöjdast i stan! 15 år och får en sån snygg traktor.
Men nu måste jag avrunda och hoppa vidare eftersom jag vill inte gå ut 11 på kvällen, hehe tjiiing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0