snygg

Det här hade jag verkligen vela köpa, men jennifer har inge pengar så hon har inte råd med det. Jag ska i alla fall beställa nya ridbyxor som jag nämt men hittar inga och kingsland är så sjukt dyra. Men ska slänga in en bild på en kingsland tröja som jag skulle vela sätta in min garderob i stallet !



sjukt snygg, väldigt sugen på att beställa denna. Men som sagt Jennifer har icke råd !


Nu måste jag börja stada mitt rum och göra lite nytta, jag har ju inte heller varit i skolan men i morron ska jag gå till skolan, för känner mig mycket piggare. Men har ännu ont i halsen och täppt i näsan men det är ju inte så farligt i alla fall, så nu gör jag lite nytta medans jag väntar på att min film också ska bli klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0