22 juni - pyyn

I mon dammar jag till byn med moster hade jag tänkt, det blev inte av i dag eftersom bussen gick 13.00 och då hade jag typ vaknat nyss  i dag har jag inte gjort mycket chillat hela dagen spelat spel och suttit vid datan. Det har varit piss väder hela dan,och det regnar även nu hoff!

Så nu måste jag börja gå och sova eftersom jag ska upp ått och fixa till mig och pack, hinna fara till både mamma och pappa och packa hinna fara på kicks och kanske dollar en sväng och handla lite små saker jag beöhver, behöver t.ex harspray vet inte om jag ska köpa från kicks eller dollar, hmm sen köpa massa annat om jag hittar på dollar hittar man alltid nått!

Ska även på någon festival tillsammans med kajsa på fredag det ska bli spännande och se vad dom har att erbjuda, tydligen har idol kalle varit där ett år, så dom kanske har lite att erbjuda!

Har kommit på en till sak jag vill ha, men är inte tillräkligt rik för de !
slänger in en bild vetja


 snyggt armband från tomas sabo - du kan även köpa till berlocker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha err sånt armband har jag :P

2011-06-22 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0