Sol, varmt & havet

Rätt så varmt här i jämtön och knall blå himel, hunnit bada i havet en vända varit till rörbäck och köpt glass och solat, ja och en massa saker till har vi gjort och mer blir det. Stor trivs verkligen tillsammans med min bästa kompis helt själv i henne stuga som bara är för mysig! I gällivare är det tydligen mulet tråkig, tur att man inte är hemma. 

Snart ska vi hoppa på mopparna och gasa bort till gul och se hur han och hans vänner mår! Men först ska vi göra nån god midda och chilla på jag och min vän jonni!  Vi har hunnit bada i  havet, men var ju inte jätte varmt så men ändå super skönt ! Men nu avrundar jag och går och hjälper henne vattna gräset !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0