kullen

kom hem för en halv timme sen, har varit på moppe äventyr med julia. Först ragga vi lite på stan med våra ben, sne hoppa vi på moppen till kullen! meningen var att vi skulle fara till jonni men hon hade en massa folk, så vi for o träffa jompa o dom men dom dissade oss och åkte i väg i nån epa, så vi drog en sväng till ylva, där vi blev till 1 sen rulla vi till mampa och sen till stan skulle på manuella men de var stäng det var min kväll!

Imon ska jag sova ut, sen ska jag duscha och fixa mig sen gå o fika med jonni o dom, efter det vet ja inte. Kanske va med jonni eller julia, inte vetja inga kvälls planer  men nu ska ja kolla lite bloggar sen sova, godnatt!


ylva, julia & jw (jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0