dag 1 - Presentation av mig själv + bild

som sagt mitt namn är jennifer wettainen och det väl alla säkert eftersom min blogg heter de. Jag är 15 år gammal är född den 14 april 1996, och bor i gällivare tillsammans med min mamma o min lossas pappa i lägenhet och mina två hundar, och hos min pappa i hus tillsammans med hans sambo och hennes barn och min riktiga syster som heter Natalie wettainen. Jag går på sjöparksskolan och har en underbar klass och rätt så bra lärare, har även underbara vänner som jag umgås med under min fridtid, har även en sköthäst som betyder väldigt mycket för mig, asse som hästen heter är 21 år och är pigg för sin ålder. Jag gillar även mycket musik och mina datorer. Mina hundar är också väldigt viktiga för mig, jag gillar även att fota mycket och epor nämns oftast eftersom min syster hade en och sen dess blev jag dessperata av epor!

Jag är väldigt envis och vill oftast bestämma och få min vilja igenom, men det går inte alltid har jag märkt ! det är allt ni får veta om mig, lite om allt möjligt och så nu bjuder ja på en bild


är det nått jag glömt, fråga gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0