27/1-10

Det har varit en trist/ledsen dag i dag först blev det ingen skola för mig för jag hade ont i magen, sen så var jag med katti, och då fick hon höra något som krossades hennes hjärta jag visste inge för hon sa ingeting jag och carin var som två frågetecken sen fick jag vet eller jag fattade att det var ELLINOR ÖHMAN hon har dött hon finns inge mer, det var så jävla hemskt när vi fick höra de jag höll på att de tänk alla hennes vänner&släkt/familj stackars dom, men nu är du bort och vi önskar så mycket att vi kunde få dit tbx, varför just du och varför just nu kunde det inte vara ist när du är 100 år än när du bara är 14 år du hade ju hela livet framför dig, det kan ju inte bara ta slut vad hände vad flög i dig jag förstår inte att det är sant det dom har hänt jag tror inte på att det är sant det är säkert bara något ryckte men det är sant gud vad jag blev ledsen när jag hörde de. Vi saknar dig ellinor öhman!♥♥♥

- Men orkar inte skriva med hörs puss&kram!<33333333333333



du är så vacker Elli glöm inte det, vi saknar dig sjuk mkt!!!♥♥







/Jennifer WettainenY

Kommentarer
Postat av: Linnea

:(((

2010-02-01 @ 20:45:23
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0