=)

Äntligen fredag men ändå inte för dundretvandring blir de då i mon :/ Höjj vad jobbigt, ska mest troligen gå får se vad man orkar på morgonen, o på lördag bär de av mot älvsbyn till Lydia (JIPPI) <3
Har inte träffat henne på två veckor :( Men på lördag blir de då att umgås med henne till söndag, o ska vara hästskötare åt Lina & shanne. Vi ska då ha en jävla massa kul vidå ! ;)
Nu har dom ju skaffat sig en hundvalp oxå till w. Lydia sa då att de var en lurvig typ, hehe spännade att träffa den oxå kanske blir en mosterpiga de oxå som tila, jack, bibbi, felicia ! :) haha
men på tal om allt de så längtar ja till nästa söndag !!!! för gissa vad? ASTERIX min prins kommer äntligen hem från sommabetet, jag bara saknar han. De är en otroligt rolig ponny de jag kan bara säga att Jag älskar han mest av hela mitt hjärta o nu är de ju så att man är halvfoder på han, så ja kan säga att de är min ! <33333333333333
Men nu ska ja faktist ta o hoppa i duschen, de väntar en lång o spännande dag. Som dundretvandrigen o kanske stallet ! får se hur ja orkar med de, vad satan ska man göra där när inte prinsen står i sin box? precis .
Puss&kram


/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0