<3

Alltså vet du hur jävla mkt jag älskar du gör allt dör mig jag älskar verkligen dig du får aldrig lämna mig ensam i dena värld....
Jag klara mig inte utan dig , jag äslakr dig mer än allt annat på jorden du gör allt för mig du stället alltid upp när allt är som skit jag älskar verkligen dig du är så vacker gumman Katarina Jungfall!<3
Du är som den bäste jag älskar verkligen det kan du inte bara förstå.. Jag kommer alltid stå dig nära bara så du vet det kommer aldrig glömma dig och mina minnen tsm men du kanske inte älskar mig lika mkt så behöver du inte det men jag älskar ändå dig för den du är och alltid kommer vara så du bara vet det glöm aldrig mig gumman.. 
 





DU ÄR SÅ VACKER GUMMAN ÄLSKAR DIG UTAN DIG ÄR MITT LIV PISS DU ÄR SÅ FIN SÅ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0