Ny header!

Tack natta för att du hade tid och lust att fixa till min blogg lite efter ca 2 år så ides nån ta tag i den!! Super nöjd och ett super tack. 
 
Dagen har spenderas med ylviiisen och vi har myst, gjort mat tillsammans med världens bästa mamma och lite frukt som efterätt och övningskört i dag också! Finns inte mycket mer att tilllägga om kvällen. 
 
Ska strax sova börjar 9.20 i mon och har bara en lektion, sen tar jag min lång helg! Lång helgen ska antingen spenderas i Piteå tillsammasn med världens bästa mamma och peter eller så sticker jag till byn och myser för de blir ju aldrig av annars. Men jag hoppas i alla fall på Piteå för saknar de så sjukt mycket fast sommaren är ju här snart så då spelar de ju ingen roll. Måste ringa om mitt jobb i mon och ser om de går att göra nå byte eller nått, för kan verkligen inte då jag fått jobb.. 
 
Godnatt!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0