Jobbeli jobb sista veckan

Nu hoppar jag i säng och ställer alarmet kl 06.00 och jobbar min sista månda sen sista tisdag och så vidare och sen sista fredag och sen tar jag mitt sommarlov! gode skönt, i helg blir de antingen Piteå eller pajala marknad kanske båda? de får man ju se. Känner för att ta lite riktigt semester boka nån resa med en fin eller flera fina och sticka någonstans eller   vänta till augusti och sticka till varmare bredgrader. Men de återstå och se men i augusti - september sticker vi i alla fall jag och mina fina vänner måste bara hitta den perfekta resan bara. 
 
Söker och söker ännu efter mina älskade skor hittar dock inte dom jag just vill ha. Tror fan jag är tokig eller nått bara handlar och shoppar... Men är man tjej och älskar kläder, smink, skor och allt de där andra då är de svårt. 
 
 
 
 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0