De säger att ...

tiden läker såren ....

Mina har inte läkt ännu och jag saknar dig till tusen, hemma här på hägern är sig inte lik utan dig lägenheten känns inte som hemma ... Jag vill inte känna så här, de var meningen att ha dig här alltid du fyllde mina dagar och kvällar ... Älskade du !!

De finns Inge ja kan göra, jo de finns en sak jag hatar veterinärer de måste finnas nån i hela Sverige som skulle fixat dig men fan heller, vi sökte ringde över hela Sverige bara för att få dig frisk nått år före har min älskade mamma försökt hitta men de fanns ingen 1 vecka efter du fått somna in har Strömsholm en som kunde fixat dig !! Fuck life. Jag behöver dig här!

2 juni 2004 föddes världens finaste Love och för snart 1 år sen fick du somna in du blev bara 8 år och i går skulle du fyllt 9 år... Älskade du ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0