6 JUNI - Blev en fin fin dag

Min dag har mest bjudits på serie tittande och sova sova och ännu mer sova, sovit till 4 på eftermiddan sen somna jag igen klockan halv 8 till 9 och känner mig ännu trött, måste göra nått fort annars kommer jag somna igen... 
 
 
 
Håller på söka ett par pilot solglasögon, funder på äkta Ray ban men känner att mina sista pengar dras dit, men är kanske värt? Jaja nog om de, har hittat lite nytt till garderoben måste kolla om de finns pengar till de men de tror jag vad jag vill om, man får väl kika! Man behöver ju inte alltid köpa ska ju trots allt utomlands nu i sommar också tillsammans med Josefin får se var de blir och hur mycket de går dit då. Voj Voj .. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0