redan helg, alla är värdefulla

har redan fått helg, gjort prov i dag och de gick väl sådär! efter ja gjort provet hämtade pappa upp mig så for vi hem och käkade köttsoppa med familjen och även paren + simon.

Kolla lite när johan o jossan bytte däck på johannas epa och fint blev de! sen for ja hem och nu har jag beställt en väst, jacka och en tröja o ett par nya skor! alltid lika kul att klicka hem massa saker men bäst av allt är väntan tills man får grejerna.

Nu ska jag söka saker till hallowen och sen ska jag köpa nått gott och se hart of dixie grymt skönt med helg redna en torsdas eftermidda! men de blir ingen vana.

 
Det bästa med dig är att du är dig själv, alla är speciella på sitt sätt även jag och jag älskar dig bästa vän för den du är, vad som än händer så gillar jag dig vännen 
 
 
Alla mina vänner är värdefulla och de kommer dom alltid vara, alla ligger mig närmast hjärtat utan dom hade jag inte varit hel och dom fyller alla mina dagar och de gör ju även familjen
 
 
alla är speciella och alla finns inte med men dom flersta finns med, och alla mina vänner beryder väldigt mycket och jag älskar er runt hela jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0