hoppashoppas

i dag har jag gjort klart mitt prov i matte som jag samt höll på med i 4 timmar o fundra riktigt ordentligt, hoppas de gick bra då. Sen efter provet for ja hem o käka o sen till skolan igen o hade bild sista bilden på sjöpen de sög ju, sussi som har varit så jävla bra bild lärare o där jag även ha VG så. Fick alla mina bilder utom en som hon själv vela behålla o visa upp för sina andra klasser ganska kul.

Sen stack jag med agge & elin en sväng på stan o sen hem igen för att lämna moppen o snacka med pappa o sen till ica kvantum o köpa lite små grejs till balen o även på kicks igen o köpte lite annat, sen sprang ja på lite andra affärer o kolla om ja hitta nått eller egentligen bara lindex menmen, hade ju med min bästa shopping kompis ! Nu ska jag fara o sola o sen till stallet.
så jävla fin, så jävla underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0