slår på oth i brist på annat!

kom precis hem efter en lung söndag spenderad med min söta farmor. Vi har kollat nån film och käkat bulla och spelat skippo! mycket kul att bara ta ddet lungt med farmor.
I går tillbringade jag kvällen med katti och natten framför oth som vanligt. Ska precis börja på säsong 5 har ju sett alla säsonger några gånger men har börjat om och sen ska jag se 8 som jag aldrig sett. Jippi!
Ska försöka sova vid 1 och kan jag inte så vakar jag så vänder jag kanske på dygnet, men funderar om jag ändå ska vaka för det känns som att det är värt men ändå inte. Men nu slår jag på oth, vill lägga mig i min sköna säng och bara ta det lungt! puss 
8 har ju även kommit ut nu! nu väntas 9..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0