visa tuttarna så får du popcorn

nu har jag landat tillbaka i min 1,20 säng och bara njuter av att gjort bort än en tisdag. I dag ska jag fara med emmsi på dollar än en gång och efter de hem och packa, för far mest troligen till pappa i dag, ska även boka prov i dag också! och de ska jag banne mig göra.

Snart ska jag slänga i mig maten och springa över till emma och sen hem igen, kanske man får komma och käka kanellbullar hos linnea i dag? hon bakar ju för fullt och är duktig.

Har även fått svar på mitt majl på traktorn jag mejlat på, känns bra. Funderat på en annan också som är närmare men dyrare, beslutsångest!

I helg hade jag ju planer på att åka till umeå, men ändring! ska stanna hemma hela helgen, om inte min polare tvingar mig att jag ska hänka till björkis än en helg! bara mysa på, men vi får se vad min helg bjuder på. Men nu springer jag till köket och käkar tonfisk!

Vill ni veta en sak? jag är jävligt dålig på att komma i håg saker.


på torsdag ska jag ta hand om den bästa!

Även en sak jag har i skallen att berätta är att jag ännu inte fått mitt tangentbord och mus. Hojj över en vecka nu och jag håller på att dö av längtan att få sätta i gång och nötta lite min tv som annars jag aldrig ändvänder.

Men har inge mer att säga, så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0