blekeer söndeer mitt hår

ingeting att berätta om i dag, har varit hemma hela dagen och så har jag hunnit vara och köpa hår färg, så nu bleker jag sönder mitt ruttna hår, som jag snart spyr på det är så futlt med svart! och nu vet jag inte vad jag ska bli, ska till frissan på fredag klockan två och klippa så innan det ska jag hinna slinga en eller två gånger till, men mitt hår kommer ju vara slitet som ett ass, till på fredag men eftermiddan på fredag är det i topp igen! jippi

nu är frågan blont eller mörkbrunt?!?




ska hur som helst sätta klipps lös hår mest troligen, eller köpa ! hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLONT!<3

2011-10-26 @ 00:28:30
URL: http://johannaisraelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0