allmänt less

just nu är jag less på allt och alla, ta inte illa upp.

kom hem från skolan för nån timme sen, var hos mamma och där började allt! eller lite före också. Kommit till pappa för ett tag sen, ska ta och packa och sen ta en promenad eller nått liknade för vill verkligen göra nått just nu. Har även i dag gjort mig bra av i skolan och det kändes bra! jobbat klart matten ( alltså kapitlet) och nu har jag bara provet kvar för veckans mål, eller vi ska inte ha provet den här veckan. Men skit i de! 

att vara allmänt less, är jag rätt så ofta tycker ja men det är på allt ! så nu behöver jag bli glad tycker jag, men det kommer inte hända eftersom jag är less på rätt så många, men nu vet ni de också.



Mitt hår är jag jävligt less också på, det har ingen frisyr i sig och ingen fin färg jaaaaa allt som ens hår kan se ut! så snart rakar jag bort allt!!! skönt gå med mössa ut och in fuuuuuuuuuuuuuccccccckkkkkkkkkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0