19.08

Sa ju att jag skulle skriver efter eller före maten det blev efter maten, har ätit älgkött och makaroner gott var det i alla fall.  Nu ska jag börja fixa till mig tänkte faktist fara till kullen en sväng och umgås med en söt 95a, vet inte vad vi ska hitta på blir väl något roligt i alla fall. På måndag sticket jag till älvsbyn pappa ska bara prata med ann-jasmin så är allt fixat och klart!

Men nu ska jag ta och börja sätt på lite smink kanske och platta håret, och göra något roligt även fast man är lite sjuk. Jonni frågade om jag vill laga tacos i mon med henne,sara,soffi vet inte om jag ska eller is kanske är med odm ändå men äter inte får ju se. Men nu ska jag platta håret med min älskade plattång =) Slänger in ett inlägg när jag kommer hem vetja.
jag saknar sommaren som F A N !






/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0