18.30

Min dag började med att katti sov hos mig, drog till skolan typ tio i nio. Hade matte jobbade ut hela boken! Sen hade vi språkval och svenska sen slutade vi :) Tog med mig katti hit hem, hon slocknade direkt typ jag kollade lite tv, sen for hon vid fyra hem för att äta då slocknade jag oxå sov i två timmar, nu har mina kussiner kommit. Katti vill nu att jag ska börja fixa mig och att vi ska gå ut, måste fara och käka någonstans har inte ätit sen 12. Men slänger in ett till inlägg innan kärleksnatten är slut ! Typ första lång inlägget på länge har fan inge lust att skriva fem sidor om mitt liv, bättre korta och fler ist för långa o få !





/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0