Katarina Jungfall<3

Jennifer Wettainen!<3
du är den bästa personen jag någonsin har träffat o kommer att göra.
 nog har du och jag bråkat mycket å så men de spelar ingenroll hur sur vi är på varandra jag älskar dig fortfarande vad som än kommer att hända....<3

du är verkligen en person som man kan ta o lita på vad de än är.
du ska veta att det är dig jag behöver just nu och framöver , när jag mår skit finns du alltid där,
när jag hade de som jobbigast var du alltid vid mig.<3
Tack gumman att jag har dig jag kommer aldrig att lämna över dig till någon annan för du är min tills vi bådå tar vårat sista andetag!
deär bara med dig jag har klarat allt om du inte hade funnits skulle inte jag heller har varit kvar
då skulle min jord rasat för länge sen men tack vare dig har du hållt den uppe!<3

det finns ingen på hela denna stora jord som kommer att ta din plats i mitt hjärta,
för de är du som alltid kommer vara det största jag har!

ÄLSKAR DIG GUMMAN / JENNIFER!;)<3



Katarina Jungfall
du är den bästa personen jag någonsin har träffat o kommer att göra.
 nog har du och jag bråkat mycket å så men de spelar ingenroll hur sur vi är på varandra jag älskar dig fortfarande vad som än kommer att hända....<3

du är verkligen en person som man kan ta o lita på vad de än är.
du ska veta att det är dig jag behöver just nu och framöver , när jag mår skit finns du alltid där,
när jag hade de som jobbigast var du alltid vid mig.<3
Tack gumman att jag har dig jag kommer aldrig att lämna över dig till någon annan för du är min tills vi bådå tar vårat sista andetag!
deär bara med dig jag har klarat allt om du inte hade funnits skulle inte jag heller har varit kvar
då skulle min jord rasat för länge sen men tack vare dig har du hållt den uppe!<3

det finns ingen på hela denna stora jord som kommer att ta din plats i mitt hjärta,
för de är du som alltid kommer vara det största jag har!





         /Jennifer WettainenY









Kommentarer
Postat av: -kkattijungfall (;;(;;(

ÄLSKAR DIG GUMMAN KOMMER AllTID ATT GÖRA DET !!!! <333333



( KOPIERAT TEXTEN FRÅN MIG o;,;; hahahah )

2010-03-07 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0