Bilbingo

Idag vaknade jag och gick på datorn , I dag ska man spela bingo det ska bli kul fast jag ska damp oxå kanske lite xD vi får vel se jag is då inte spela hela tiden bingo det är så lång tråkigt så man får hitta på något annat oxå vi ser vel vad det blir men nu är det några timmar kvar till bingot börjar , det är charlott kalla som ska vara spiker elr hur man nu stavar det ;) Jag såg henne första gången i hela mitt lov förra måndan när jag var med Adam , kajsa , isse , lund elias och alla de andra kommer inte i håg vilka andra som var där ! :) men har tråkigt så ring smsa!;)


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha jennifer såg sin idol :P

2009-07-27 @ 13:40:47
URL: http://asyoudie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0