1 juli - några månader sen men vem bryr

Ja ni nu är de några månader sen jag bloggat senast och även fast jag tycker att jag aldrig har något att berätta om så  tycker jag att nu är det rätt så mycket som hunnit hända sen jag bloggade ett skit inlägg sist. 
Även hunnit med Pite crusing, och massa lördagar på Olles tillsammans med bästa gänget.






Jag har hunnit ha mösspåtagning med bästa årskurs och hunnit jobba lite på Hudvårdskliniken samtidigt. 



Sen kom student resan som gick från Kallax flygplats till magaluf med min bästa vän och en vecka flög snabbt i väg med både bra sällskap, god mat och en massa kalla drycker som smakade bäst. 







Direkt jag kom hem hann jag inte mer än att blinka så var jag på drinken igen och återförenad med mina finaste efter nästa 20 dagar. 






Sen startade student veckan och fybubblan så roligt vi haft, började med bal på onsdag och jag som var skit nervös löste de ganska bra tillsammans med bästa Jonas och gick på röda mattan som om de vore de roligast jag gjort i hela mitt liv och de var faktist en av dom roligaste saker jag gjort. 




Sen var de bara att fixa med vårat flak klart och skriva lite roligt på dom, sen var de det sista vi skulle göra och de var utspringet från välkomma skolan och skrika och ha oss, grymt var allt och är så nöjd med de hela. 




Fy fan va vi är grymma och jag har då haft bästa klassen och bästa läraren och kommer sakna allt. 

Sen dess har de inte hänt mycket hann ha lite ledigt sen började jag min första natt vecka som flög i väg och nu är jag inne på andra natt veckan sen är de 4 veckors semester för mig. Fy bubblan va skönt. Oj glömde säga att Kiruna festivalen har jag också hunnit med, nykter 3 året i rad och inte ens besviken för bästa är att sätta sig i bilen och köra hem 10 mil och sen inte vara bakis på söndag. 




Nu ska jag avsluta mitt skift och fara hem och sova, vi hörs när vi hörs. 






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0