Torsdag 26 februari

Slutet på februari är redan här, veckorna flyger förbi som vanligt och jag hinner inte med mycket. Spenderar tid med dom finaste, minus vissa som jag inte alls hinner träffa och de suger även orolig för min favvis som är i Umeå och jag håller tummar att hon snart får 
komma hem och vara frisk. 


Alla hjärtans dag helgen flög förbi, svart klädd ,80 talet ringde också.





Vi firade finaste sara som blev 25 år, jävla gammal hon börjar bli. 


Avslutade alla hjärtans dag i audin tillsammans med 3 fina. 


Veckan flög förbi och helgen som kom väntade 20 års firande för världens finaste ida, foto session och även en kort skoter tur inget alarm behövdes ställas hade två stycken som stod i mitt rum 10 på morgonen och väckte mig till liv. 









Fort var jag ombytt och i väg för att festa lite och alldeles för god mat och för trevligt sällskap. 







Hon börjar också bli för gammal nu. Avslutade kvällen tidigt efter min chaffis släppt av alla fyllon på krogen och avrundade kvällen själv hemma tidigt. 

Söndagen bjöd på god mat hemma och handbolls match som slutade i vinst. 

Sen flög hela veckan förbi i en fart och nu är det sportlov och mitt liv kunde inte börjat bättre packat klart och i morgon rullar passaten med stor last mot byn med favoriterna Jungfall. 

Hörs! 























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0