16 mars - majsan födelsedag, ferre, marknads helg

Helgen har varit kanon. De har bjudits på en massa mys, fest i hakkas, firat finaste majsan och marknad. 

Fredagen hängde jag hemma mest och en sväng på marknade.


Lördag blev de upp och i väg på marknaden med ylva, majsan och nadja.   Käkade bästa souvas och köpte mig sockar och en ny kärlek " renringen". Hem och duscha sen fixa till mig och i väg till hakkas för lite festligheter med en massa fint folk. Kvällen avslutades i hakkas för mig o mina kompanjorer kl 1 redan, fast somna först 5. 






Söndagen bjöds på souvas igen med sannisen vi umgicks ett tag och mös på för fullt hemma hos mig tills yllen kom och vi började rulla mot kullen för att fira bästisen majsan hon bjussa ju också på en massa go fika, de är ju aldrig fel! 



Har precis pluggat lite körkort, nu väntas sängen. Ledigheten är slut och återigen en skolvecka väntas, fast bara 3 skoldagar går jag denna vecka sen helg igen. Aldrig fel med helg, fast jag älskar skolan!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0