Ännu en vecka blåst i väg

Den här vecka har bara blåst i väg. Måndag till onsdag har jag varit sjuk haft sån jävla huvudvärk så har vilat mest, torsdag var jag i skolan var förbi syon och valde mitt inval till 3:an tänk snart börjar jag redan 3:an tiden flyger i väg när man har kul. 

Har även hunnit umgås med yllen, jossan o andre och johanna även emmsi där en sväng,  även fast jag varit trött och bara sovit så. 



I dag är de fredag och jag har bara haft bild tycker inte de känns så jobbigt att gå fredagar i skolan när resten från min klass är ledig. Skit samma man har ju ändå bara 2 timmars bild och de är inte så jobbigt. Man får göra de roligt så blir fredagen mycket bättre! 

Helgen är kvar av veckan och söndagen är redan inplanerad så får se vad jag mer hinner med under helgen. 

Ikväll ska jag hänga med saknade ronjiis. Var några veckor/månader sen sist. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0