7 april 2014 - 7 dagar kvar

Helgen har varit kanon, pluggat myst på med en massa fina. Raggat kört fyllisar, och även hunnit träna med elin och ylva!

Även fått håret flätat 2 gånger av katten och bruna pricken. Man ser tydligt att jag måste färga mitt hår innan måndag för de ser förjävligt ut, kan ju inte se ut så på min 18-års dag. De är fan bara 1 vecka kvar nu. Nyss var de ju 150 dagar!! 



Har sovit skit dåligt i natt, har ingen förklaring till varför. I morse vakna jag redan sju fast alarmet skulle ringa 8, jag var trött men ändå kunde jag inte sova. Kl 9 satt jag mig och övningskörde 40 min, sen vidare för att ha skola. 

Och nu har jag intagit säng läge tills jag ska och hälsa på min bestie som inte är frisk. 




Nu ska jag sluta ordbajsa och göra nå vettig som plugga kanske? Aa de måste jag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0