23 september - I dont know



Helgen har varit okej, pappa fyllde år i lördags jag syster, farmor och faster gav han en surfplatta han verkade då nöjd fast han alltid säger ni skulle ha sparat pengarna. Gulligt att han alltid vill att vi ska spara våra pengar. 



Hängde med jossan och andre en sväng, och hann även umgås med petra och ida. Söndagen var jag skjukt trött och vela bara sova hela dagen men de hann jag inte för skulle göra min samhälls grej men blev inte klar. 

I mon är jag ledig och har satt att jag kan jobba hela dagen och få en massa pengar istället för att sova. På onsdag är de ju löne dags roligt de ska bli och få se vad jag får. Hihi 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0