7 oktober - helgen som gick

Helgen har varit kanon, berättar lite kort. 



Fredag hängde jag med nadja och var på 40 års fest, vi umgicks med petra och ida typ hela kvällen, La mig i sängen kring 4. 

Lördag umgicks jag med ylva, ida och petra vi följde med och kollade när petra tatuerade sig och vi umgicks en sväng med några fyllon tills klockan slog halv 5 och mina ögon höll på slockna. 

Söndag hände inte så mycket for till pappa och gjorde bort min samhälls grej och sen vid 10 halv 11 kom petra och ida och plocka upp mig, jag hann kolla wallander och prata med mamma som var planerna. Kom just hem efter att vi också umgåtts med willeman och emull. Godnatt på er 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0