21 oktober - redlips, pinklips

Ligger i sängen och bara lyssnar musik och smsar med några söta. Dagen har bjudit på mys med monique, yllen och sen pizza käk med mamma och jonte, har hunnit övningsköra en sväng också prommat med vovven och katti, även städat mitt rum! Guldstjärna till mig i dag!! 

Ska strax sova börjar halv 1 i mon och kan vakna en timme före för behöver inte passa nån buss skönt. Har precis fikat riskakor och nu ska jag fortsätta med de jag gör sen sova. 


Kan berätta lite om helgen snabbt. Myst med yllen och käkat gott med frida, Hängt med wille en sväng har vi också. Träffat jokkmokkare och världens finaste martin. Men nu ska jag sova godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0