5 november - jävla förkylning

Jävla förkylning jag tagit på mig hostar snart upp lungorna och ingen röst kvar plus en massa skalle bank. Hoppas i alla fall inte jag blir så där sjuk som jag var för ca 1 år sen när jag grinade av att de gjorde så jävla ont. Håller tummar! 

Haft kort skoldag som vanligt, hängt med nadja och joel en sväng här på kvällen fått spela GTA 5 jag är kär måste köpa ett och bli nörd och bara spela, hehe. 




Har precis sett klart nyaste pll avsnittet nästa kommer ut först i januari. Kan ju berätta att jag var lite rädd! Men nu ska jag bädda ner mig i mitt varma rum och
sova så jag orkar med skola i mon tillsammans med min förkylning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0