17 november - I CARE

Inte bloggat på ett tag och de har hunnit hända mycket under den tiden. 
 
Min iphone har farit och lämnat mig, jag hade sönder min arc så nu har jag nån 70 tals telefon eller nått men den duger min iphone borde vara tillbaka till veckan. Funderar starkt på att byta upp mig men tror inte jag vill lämna min älskling som står mig närmstas hjärtat just nu, djup som vanligt! 
 
 
 
Har spenderat en massa tid med saknade monique,  fått nytt smeknamn ombess fint osv. De har hänt en del har även varit arg och ledsen men de är förbi nu jag mår bra och längtar mer och mer till våren för då fyller jag 18 år och har 2 saker som jag kommer ta tag i då och tror de kommer bli ett bra år 2014 och de hoppas jag för de ska vara mitt år. 
 
 
 
Helgen har spenderats med sanna fredagen och lördagen med monique, jossan & elin. I dag har jag varit ut och käkat och umgåtts en sväng med monique, nu ska jag ta tag i mitt stöckiga rum och sen duscha fin söndag! 
 
I mon har jag bara 1 lektion börjar 13.20 .. Tisdag är de öppethus då 98:orna kommer och jag vet inte hur jag har skola då.
 
 
Världens bästa klass, ni är så bra!! 
 
Orkar inte berätta så mycket mer än de här. Ses när jag får igen mig iphone! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0