ONSDAG 2 DAGAR SEN HELG!

Redan värsta dagen är över och skönt är de, haft mycket i dag att göra och mer nu mot kvällen blir de. Ska hinna ta 20 min på gunilla och hinna göra bort lite plugg som 2 uppsatser i svenska men gör jag bort en i dag så är jag nöjd! På smedbergs (fordons) har vi börja packa bort sakerna eftersom att fordons inte ska stanna på smeddan den ska flyttas upp till G-huset tillsammans med EL. På svenskan gjorde ja bort sista provet som jag hade kvar sen före jul och fick E på de och är nöjd med ett E, sen fick vi även veta nationella osv. I mon har inte jag sovmorgon som alla andra i min klass har jag har matte på morgonen för att ja glömt att göra ett prov så men men en timme är inte så farligt. 
 
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning innan jag ska och sola måste fixa fram 60 kr istället för att börja tjorva och hämta ut 100 kr nej fan vill inte slösa nå mer. I går var jag förresten och växlade alla mina 1 kronor och några 5 och jag hade inte sparat länge och fick i hop de till 690, hehe!! 
 
Ska fortsätta söka efter lite nytt till garderoben som jag vill ha i sommar, hittat en jacka och ett par skor men inte just dom jag vill ha vill ju ha lite speciella som inte nån har här i gve får fortsätta söka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0