1 år springer i väg ..

Tänk att de var ett år sen jag hade bråttomt med mina slut betyg i 9:an och hitta klänning, skor  hur sminket skulle se ut vad för frisyr vilken linje man skulle gå och om man kommer in på de man vill! allt var så jävla stressigt och nu är de redan 1 år sen hoj tiden flyger ju i väg. Men har de lika bråttomt nu med matte,svenska och engelska eftersom de är sista gången i hela mitt liv jag gör nått matte prov eller svenska prov och inte heller nått engelska prov, har även aldrig mer idrott i mitt liv eftersom man bara har de i ettan! Känns förjävligt GRYMT!!!!!
 
 
Jag och min fin fina halv kusin Elin ♥
 
Nu laddar vi för ett välförtjänt sommarlov och hela sommaren i Piteå, nästa termin laddar vi om för andra året på gymnasiet!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-06-02 @ 15:26:47
URL: http://elinngustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0